الم

اناالله الملک

اراده ام این بودکه هم موجوداتی غریزی و هم موجوداتی بااراده همچون خودم خلق کنم و آنها راجاوید سازم .
خوبان خویش راراهنمای آنها قرار دادم. اما بیشترشماازاختیارخود استفاده بدکردید و انهاراکشتید.هرزمان که فردی راخوب دیدم اوراحاکم بر سرزمینی کردم امااورا هم قبول نکردید، هرفردی راهم که حکومت رادوست می داشت حکومت دادم اما بیشترآنها به جمع آوری مال دنیا و فسق و فجور وقتل و غارت دست زدند .

اما من سلسله راهنمایان خود را دربین شما حفظ کردم .آنها بهترین بودند و همه سختیها رابه جان خریدند و با فقر و مرض و پادشاهان ظالم صبرکردند.هرکه ادعای کرد یاخواسته ای داشت به اودادم.

 شما مردم با وجودیکصدو بیست و چهار هزار پیامبر راهنما که آخرین آنها دوازده نقیب داشت هدایت نشدید بلکه گمراه ترهم شدید.ولی اراده ام این است که زمانی طولانی راهم به خو بان بدهم .سعی کنید جزء خوبان باشید تا درآن زمان طولانی که دنیا راازبلا و مصیبت و رنج و مرگ و مرض و فقر خارج می کنم از نعمتهایم متنعم شوید و بزرگترین نعمتها من درآن زمان دیدار پیامبران و ائمه گرامی است.

راضی نیستم بندگان خوبم در عذاب و سختی وتحت سلطه ستمگران باشند ، آن زمان راضی می شوم که بندگان خوبم در خوشی و آسایش باشند اگرچه می دانم اگرخوبانم را دائم درسختی بگذارم صبرمی کنند و راضی هستند چون آنها مراومن آنها رادوست دارم .انها دوستان من در دوران رجعت و سپس درقیامت درجوار من خواهند بود.
هم در دنیا سزای بدان راخواهم داد و هم در اخرت .

ای بشر بدان برایت عقبه های بسیاری گذاشتم، مرااطاعت و بندگی کن و سرکشی مکن . سلسله راهنمایانم به مهدی ختم می یابد و اوست که روز مرا ‌
{روزی که دوستانم یک قیام به رهبری اوشروع می کنند تامالک وحاکم زمین وزمان گردند‍}
ازمکه افتتاح خواهدکرد.او درمحافظت من است ، بخاطراو نعمت می دم و به خاطر او عذاب می کنم .قدرتی به اوداده ام که هیچ قدرتی راتوان مقابله با او نیست، یارانی به اوداده ام که در وفاداری به سان یاران حسینم هستند.
درود من براوباد.

علم آن زمان تنها بدست من است (لا یعلم الغیب الاهو )اگر به درگاهم تضرع کنید و عمل صالح انجام دهید آن روز را جلو خواهم انداخت و در غیر اینصورت در زمان خودش ، مهدی و منتقم خویش راظاهر و حاکم خواهم ساخت .
انا هدیناه السبیل اما شاکرا و اما کفورا

از من بترسید و مرا اطاعت کنید