وصیت امام :

 

 ... فرزندم با قرآن ان بزرگ کتاب معرفت آشنا شو؛ اگر چه با قرائت آن.

       و راهی از آن به سوی محبوب باز کن
    و تصور نکن که قرائت بدون معرفت اثری ندارد،  که این از وسوسه های شیطان است؛ 
               
  
 آخر این از طرف محبوب است برای تو و برای همه کس  و نامه ی محبوب، محبوب است،اگر چه عاشق و محب، مفاد آن را نداند.
   و با این انگیزه که حبٍ محبوب  کمالٍ مطلوب است به سراغت می آید و شاید دستت گیرد...

 

یا فاطمه ای منشاء خیروبرکات ...مهرتوبود قبولی صوم و صلات ..فرمودنبی خدا گناهش بخشد....هرکس که برای توفرستدصلوات
 

اگر پرگار خلقت مرکزی به نام فاطمه بنت محمد صلی الله علیه و اله سلم نمی داشت هرگزخدای متعال اقدام به خلقت عالم نمی فرمود و این اغراق نیست که عین حقیقت و واقعیت و عظمت فاطمه دختر خدیجه سلام الله علیهما است .
چرا که خدای متعال فرمودند اولا ک لما خلقت الا فلاک و سپس به پیامبر اکرم ص و حضرت علی ع فرموده لولافاطمه لما خلقتکما (اگر فاطمه نبود شما دو نفر راهم نمی آفریدم )

انوار چهارده معصوم قبل از همه خلقتها خلق شده است اما خلقت طبیعی و دنیایی آنها در تاریخ ثبت و ضبط است.هیچکدام از خلقتها و تو لدها به سان تو لد فاطمه زهرا سلام الله علیها قطبیت و عظمت ندارد چرا که تنها برای او بود که حضرات حوا و ساره و آسیه و مر یم خدمت حضرت خدیجه آن همسر وفادار و بزرگ پیامبر رسیدند تا از نور میلادش بهرمندسرمدی گردند

تبارک الله ..یا الله... از این خلقت با عظمت ، الحمد الله از این میلاد پربرکت ، تبرک و تهنیت برهمه انبیاء و مرسلین و ائمه معصومین، تبریک و شادباش بر همه ملا ئک و مقربان درگاه احدیت ، فا طمه جان سلام خدا و ملا ئک و انبیا ء ومرسلین و ائمه و مومنین ومومنات برتو باد که همه برکات دنیایی و برزخی و ظهور و رجعت و قیامت به میزبانی بی بی مهر بانی است به نام فاطمه

فاطمه جان تو هد یه ای بودی که خدای متعال به پاس محبتهای حضرت محمد مصطفی ص وحضرت خد یجه س وحضرت علی ع و حضرتین حسنین ع و حضرات تسعه المعصومین من ذریه الحسین به انها عطا فرمود.

فاطمه جان تو هدیه رحمتی ، تو واسطه فیضی ، تو نور خدائی ، تو فرزند پیامبری ، زبان و قلم از بیان صفات تو عاجز است هما نگونه که از بیان صفات خدای تو عاجز است چرا که تو بنده ای هستی که به خدا پیو سته ای .

صاحب و ما لک عالم در حال حاضر حضرت مهدی عج است پس تولد دختر پیا مبر خدا را باید به او تبریک و شادباش گفت وازآن حضرت عیدی باید خواست و بهتر ین عیدی از آن حضرت شفاعت حضرت زهرای مر ضیه س در نجات از بلایای دنیا ومرگ و قبر و قیامت است و از حضرت زهرا س هم عیدی می توان خواست ، درخواست زهرای اطهر س از حقتعالی برای رساندن ظهور فرزندش حضرت مهدی ارو احنا فداه می باشد.

در بیست جمادی الثانی صلوات بفرستید و بر دشمنان آل طه لعن و عذاب در خواست کنید و برای گشایش درامور بسته مومنین دعا کنید و عیدی بخواهید که بالاترین عیدی ظهور وشفاعت است.

اللهم بحق الزهراء وابیها وبعلها وبنیها والسر المستودع فیها لعن الله ظلمیها صل على محمد وآل محمد وشافی المرضى المؤمنین وخاصة من طلبوا الدعاء اللهم شافیهم بشفائک وعافیهم من بلائک