السلام علیک یا ابا عبدالله.السلام علیک یا سیدی و مولایی.

حسین جان قدمهایم پر از خجالت است رویم, روی گفتن اسم تو را ندارد نفسم به نفسهای نام تو نمی ماند رنگم به رنگ و روی عزاداری تو نمی خورد. حالم بهحال گریه کن تو شبیه نیست حسین جان خوب می دانم لیاقت گریه برای تورا ندارم,جای من خیمه تو نیست, جای من بارگاه و روضه تو نیست, جای من همان خرابهای است که برای خود درست کرده م,همان دنیای پستی که دلم را به آن سپرده ام .همان آلوده بازاری که خودم را به آن آلوده ام. جای من دوزخ است, جای من میان شعله های غضب خداست.آخر من کجا و تو,من کجا و زیارت تو, من کجا و گریه برای تو.

حسین جان خوب می دانم که اهل تو نیستم,خوب می دانم که در قافله تو نیستم, خوب می دانم که چه کردم و چه هستم,خوب می دانم که دوست داشتنی نیستم.اما حسین جان این را نمی دانم که آیا توهنوز من را می خواهی یا نه,این را نمی دانم که هنوزدل تو به سوی من افتاده مایل است یا نه, این را نمی دانم که هنوز چشم تو برای

بازگشت من نگران است یا نه. حسین جان اگر می خواهی آمدم.حسین جان اگر دلت مایل است آمدم.حسین جان اگر چشمت نگران است آمدم. حسین جان قبولم کن. حسینجان نگاهم کن. حسین جان حلالم کن. حسین جان من مانند حر نیستم ولی اگر تو بخواهی می توانی من را نیز مانند حر کنی تو می توانی مرا رها کنی تو می توانی مرا خالص کنی. پس آقا جان به جان مادرت فاطمه زهرا سلام الله رهایم کن,خالصم

کن,نجاتم بده.

 

نظرات 8 + ارسال نظر
مارکو چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:57 ب.ظ http://http://marko-poloo.persianblog.com/

دمتون گرم تا خود بین الحرمین

حاج کاظم پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 02:35 ق.ظ http://dokohe.blogsky.com

بسم رب الشهدا//گفته اند كه شرف المكان بالمكين و چه خوب گفته اند آري دوكوهه پادگاني است در نزديكي انديمشك كه ساليان سال با شهدا زيسته است با بسيجي ها (شهيد آويني) ...
اولا سلام!// دوماخسته نباشيد!//سوما اومدم خدمتتون تا عذر خواهي كنم از اينكه مدت نسبتا زياديه كه به وبلاگ شما و همچنين ديگر دوستان نيامدم!!!// دليليش هم كم سعادتي ما بود /ضمن تبريك سال نو و تشكز بابت اينكه به وبلاگ سر زديد از شما دعوت ميكنم كه وبلاگ تازه آپديت شده ما را با حضورتون مصفا كنيد //در ضمن سفارش ما رو هم به آقامون بکنید التماس دعا ....حاج كاظم

‌‌‌‌‌‌‌‌عاطفه... پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 03:58 ق.ظ http://atefe.blogsky.com

سلام...بلاگتون واقعا عالیه...از ته دلم تبریک میگم بهتون ..گل کاشتید...امام حسین یارتون باشه...برا منم دعا کنید..خیلی محتاجم...

آوای من جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:57 ب.ظ http://avayeman.blogsky.com

خیلی بدی اگه منو دعا نکنی تو مناجاتات. تو نیایشات و تو درددل کردندنات. به حسین قسم منم حالم بدجوری خرابه. بدجوری محتاج دعام. خیلی خیلی زیاد

فرهاد شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 04:30 ق.ظ

چیزی نمی خوام بگم
چون کسی که این مطالب رو با روح خودش نوشته
می شناسمش
ایشون یه کلید داره
به نظر میرسه از کسی گرفته
اگه بخواد باهمون
قفل دلا رو باز میکنه
یا مهدی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 07:19 ب.ظ

MARG BAR KHAMENEY
NANG BAR KHOMEINI
MARG BAR JANATY
MARG BAR BASIJI
MARG BAR ANSAREALMEHDY
MARG BAR TERORISME ISLAMI
MARG BAR MOGHTADA SADR
MARG BAR BASIJIHAYE KASIF
BASIJIHAYE KASIFE BEZOODY MELLATE PAKE IRAN HAMEYE SHOMA RA NABOOD MIKONAM

الکمونی پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 08:52 ب.ظ http://elkamoony

اصلی واسلم عل حبیب الخلق سید الخلق حبیب الحق اشرف الخلق محمد صلی الله علیه وسلم

مجید یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 04:25 ب.ظ

به مولا نوکر همتونم
نوکر ؛ نوکران حسینم
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد